دانشگاه ادیبان
دانشگاه ادیبان

دکتر محمد جعفرپور جلالی
(معاونت آموزش و پژوهش)

رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی: مهندسی برق – الکترونیک

رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد: مهندسی برق – مخابرات(پلی تکنیک تهران)

رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی(PhD): مهندسی برق – مخابرات(پلی تکنیک تهران)

شرح وظایف معاونت آموزشی و پژوهشی:

اداره کلیه امور آموزشی و پژوهشی موسسه
مطالعه و اتخاذ تصمیم در مورد مسائل آموزشی و پژوهشی با کمک مسئولان ذیربط
نظارت بر اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی با همکاری گروه نظارت و ارزیابی
تدوین و پیشنهاد اصول اجرایی امور آموزش و پژوهش و نظارت بر حسن اجرای وظایف واحدهای تابعه
برنامه ریزی امور آموزشی، تحصیلات تکمیلی و پژوهشی با همکاری واحدهای ذیربط 

‌تنظیم دستور جلسات شورای آموزشی موسسه.

‌برنامه‌ریزی امور آموزشی با همکاری واحدهای ذیربط.

نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و ارزیابی آن وارائه گزارش لازم به هیأت رییسه.

مدیران

مرجان-کیفری

مرجان کیفری

(مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی)

داخلی:۴۱۶۰

شرح وظایف:

• انجام امور كارشناسي پرونده هاي ارجاعي به كميسيون موارد خاص و تهيه صورتجلسات مربوط
• انجام امور درخواستي از مراجع مختلف حسب مورد
• تهيه مجموعه هاي مجلد آئين نامه ها و بخشنامه هاي دوره هاي تحصيلات تكميلي
• اداره کليه امور آموزشي دوره‌هاي تحصيلات تکميلي با هماهنگي معاونت محترم آموزشي و تحصيلات تکميلي موسسه.
• ارزيابي پيشرفت علمي و عملي تحصيلي دانشجويان مقاطع کارشناسي‌ارشد و اتخاذ تصميم در مسائل آموزشي آنان.
• انجام امور مربوط به مشمولين و وظيفه عمومي دانشجويان مذکري که خدمت سربازي را انجام نداده و از معافيت تحصيلي استفاده مي‌نمايند.
• انجام خدمات آموزشي دوره‌هاي تحصيلات تکميلي از پذيرش، ثبت‌نام، امتحانات تا فارغ‌التحصيلي يا اخراج، انصراف، ترک تحصيل، مشروطي و همچنين آموزش رايگان، نظام وظيفه، مکاتبه با موسسه مقطع قبل دانشجو جهت دريافت تأييديه تحصيلي و… و نظارت بر حسن اجراي خدمات آموزشي

• برنامه‌ريزي براي گسترش دوره‌هاي تحصيلات تکميلي در موسسه در قالب برنامه‌هاي کلان موسسه و کوشش جهت و تحقق آن.

• تهيه و پيشنهاد بخش‌نامه و دستورالعمل‌هاي مختلف آموزشي در مقاطع کارشناسي‌ارشد با همكاري مسئولان ذي‌ربط.

• مطالعه و اتخاذ تصميم درباره مسائل آموزشي و تنظيم برنامه‌هاي درسي و برنامه‌ريزي زمان‌بندي ثبت‌نام و امتحانات مقاطع کارشناسي‌ارشد و نظارت بر اجراي آن.

• نظارت بر اجراي دقيق مقررات و آيين‌نامه‌هاي آموزشي دوره‌هاي تحصيلات تکميلي 

 •انجام کليه امور مربوط به پرداخت حق التدريس به اساتيد

بابک فدائی

(مدیریت پژوهشی)

داخلی:۴۲۰۱

شرح وظایف:
 دبیری شورای پژوهشی و فناوری موسسه و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا
 انجام بررسی های لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی و فناوری موسسه 
 بررسی طرحهای تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری انجام شده توسط اساتید از نظر کیفیت و هزینه های پیش بینی شده
 تهیه، تنظیم و جمع آوری آمار و اطلاعات پروژه های انجام شده و در دست اجراء و ارسال آن به مراجع ذی ربط
 تامین امکانات تجهیزاتی و وسایل و لوازم مورد نیاز پروژه ها به کمک واحدهای مربوط
 انجام کلیه امور مربوط به انعقاد قراردادهای تحقیقاتی و اقدام در خصوص اجرای آنها
برقراری ارتباط با قطبهای علمی، صنعتی و اقتصادی مملکت به منظور شناخت طرحهای تحقیقاتی و آموزشی
معرفی امکانات علمی، تحقیقاتی و توانائیهای بالقوه موسسه به صنایع
 جمع آوری طرح های متناسب علمی و صنعتی صنایع جهت استفاده دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی
 انجام امور مربوط به پروژه ها

برنامه ریزی و همکاری با اعضای هیأت علمی در انتشار تالیفات و کتب ترجمه شده

 برنامه ریزی و نظارت بر مجلات علمی پژوهشی موسسه 

 

نام گروه
نام مدیر
پست الکترونیکی
مدیر گروه مدیریت و حسابداری
آقای دکتر قدرت الله طالب نیا
Gh_talebni@yahoo.com
مدیر گروه روانشناسی و مشاوره
آقای دکتر محمود هرمزی
md_hormozi@yahoo.com
مدیرگروه حقوق
آقای دکتر رضا پازوکی
reza.pazoki4165@gmail.com
مدیر گروه برق
خانم سمیه شاه حسینی
shahhoseini.s@gmail.com
مدیر گروه عمران
آقای بابک فدائی
Fadaei.Garmsar@gmail.com
مدیر گروه کامپیوتر
خانم شقایق عرب خالدی
shqyq.arb@gmail.com
نام گروه
نام مدیر
پست الکترونیکی
مدیر گروه مدیریت و حسابداری
خانم شیما امامی
sh.emami.net@gmail.com
مدیر گروه روانشناسی و مشاوره
خانم رویا کنشلو
s.keneshloo@gmail.com
مدیرگروه حقوق
آقای دکتر رضا پازوکی
reza.pazoki4165@gmail.com
مدیر گروه برق و مهندسی پزشکی
خانم سمیه شاه حسینی
shahhoseini.s@gmail.com
مدیر گروه عمران ، مکانیک و معماری
آقای بابک فدائی
Fadaei.Garmsar@gmail.com
مدیر گروه کامپیوتر
خانم شقایق عرب خالدی
shqyq.arb@gmail.com

آقای قاسم احمدیان پور

(مدیریت فناوری اطلاعات)

داخلی:۴۱۰۱

تجهیز و بروز رسانی سامانه های اطلاعاتی دانشگاه نظیر سامانه آموزشی، پژوهشی، کتابخانه، تغذیه و سامانه های اداری- مالی
 مدیریت شبکه های رایانه ای دانشکده ها و دانشگاه و فراهم نمودن ارتباط میان آنها
 مسولیت ارتباطات اینترنتی و امور داده ای موسسه 
مسولیت راه اندازی، نگهداری و توسعه Data Center موسسه 
 تجمیع داده های دانشگاه و ارائه سرویس هایی جهت دسترسی تحت شبکه به آنها
پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های موسسه 
 اجرا و ابلاغ سیاست های اعلام شده از جانب شورای فناوری اطلاعات موسسه 

کارکنان

 سپیده میراخوری

(مسئول ثبت نام و دبیرخانه)

داخلی:۴۱۶۵

شرح وظایف:
• تهیه وتکثیر فرم های ثبت نام
• انجام ثبت نام با همکاری سایر کارشناسان وهمکاران
• درخواست تائیدیه وریز نمرات مقاطع قبلی از مراکز آموزشی قبلی دانشجویان
• نظارت بر تکمیل پرونده ها وقطعی نمودن ثبت نام در صورت مطابقت کامل شرایط پذیرفته شده با دستورالعمل ثبت نام

• تکمیل فرم های مربوط به قرار داد حق التدریس اساتید

• صدور گواهی تدریس اساتید در پایان هر نیمسال

 

 لیلا جورابلو

(کارشناس گروه)

داخلی:۴۱۶۲

شرح وظایف:

• برنامه ریزی دروس با هماهنگی گروه های مختلف آموزشی موسسه
• ثبت دروس ،انجام پیش انتخاب
• کنترل انتخاب واحدهای دانشجویان رشته مربوطه
• کنترل حذف و اضافه ها دانشجویان رشته مربوطه
• تنظیم و اعلام ساعات دروس نظری و عملی و کارآموزی دانشجویان به صورت برنامه هفتگی با هماهنگی اساتید و مسئولین کارورزی
• همکاری در برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم
• انجام امور آموزشی دانشجویان مانند اعلام وضعیت تحصیلی, ارتقاء معدل نسبت به سنوات قبل, تعداد ترم مشروطی
• پیگیری انجام امور آموزشی دانشجویان مانند صدور گواهی اشتغال به تحصیل, اعلام اتمام سنوات ،مشروطی و رد معدل و …..
• تکمیل درخواستهای دانشجویان مهمان ، انتقالی ، تغییر رشته وامضاء و ارسال به اداره آموزش
• تهیه فرم های مربوط به کمیته منتخب و تحویل آن به رییس اداره آموزش
• تحویل کارنامه ترمی به اساتید راهنما و حل مشکلات آموزشی دانشجویان مانند ترم مشروطی, سنوات آموزشی …
• اعلام اسامی دانشجویان مشروط, ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند به رئیس اداره آموزش

مریم رودی

(مسئول امتحانات)

داخلی:۴۱۶۶

شرح وظایف:

• امور مربوط به نمرات
• همکاری در برنامه ریزی و برگزاری امتحانات تک درس، میان ترم، ریزشی، پایان ترم
• کنترل نمرات بر اساس لیستهای حضور و غیاب و نیز کنترل اوراق امتحانی و رفع احتمال هرگونه مغایرت بین آنها
• قطعی کردن نمرات
• انجام اصلاح سوابق نمرات
• ثبت نمرات دانشجویان مهمان و انتقالی
• پیگیری اعتراض دانشجویان در خصوص نمرات اعلام نشده، استخراج و اعلام آنها
• گزارش تصحیح اوراق امتحانات ، معرفی به استاد
• ارائه گواهی تاریخ و ساعت امتحان برای دانشجویان متقاضی
• ثبت رأی کمیته انضباطی
• توزیع و دریافت اوراق امتحانی و لیست نمرات از اساتید
• دریافت سؤالات دروس بدون منبع از اساتید قبل از شروع امتحانات

سمیه متولی

(مسئول فارغ التحصیلان)

داخلی:۴۱۶۱

شرح وظایف:

• شرح وظايف بخش فارغ التحصيلان :
• بررسی پرونده دانش آموختگان
• صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات
• ارسال پرونده به مرکز استان جهت تایید گواهینامه پایان تحصیلات
• ارجاع پرونده به کارشناسان آموزش جهت رفع نواقص احتمالی
• تحویل گواهینامه موقت و دانشنامه به دانشجو
• بایگانی پرونده و سوابق کلیه دانش آموختگان
• صدور تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان
• صدور گواهی اعلام وضعیت جهت دانش آموختگا نی که پرونده آنها جهت فارغ التحصیلی تحویل این واحد شده
• ارسال درخواست تاییدیه دانش نامه به مرکز استان وسازمان مرکزی

شقایق عرب خالدی

(کارشناس فناوری اطلاعات)

داخلی:۴۱۰۱

شرح وظایف:

تجهیز و بروز رسانی سامانه های اطلاعاتی دانشگاه نظیر سامانه آموزشی، پژوهشی، کتابخانه، تغذیه و سامانه های اداری- مالی
 مدیریت شبکه های رایانه ای دانشکده ها و دانشگاه و فراهم نمودن ارتباط میان آنها
 مسولیت ارتباطات اینترنتی و امور داده ای موسسه
مسولیت راه اندازی، نگهداری و توسعه Data Center موسسه
 تجمیع داده های دانشگاه و ارائه سرویس هایی جهت دسترسی تحت شبکه به آنها
پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های موسسه
 اجرا و ابلاغ سیاست های اعلام شده از جانب شورای فناوری اطلاعات موسسه

تقویم آموزشی ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

advanced divider
شروع انتخاب واحد
شروع انتخاب واحد
  • ۱۳الی ۱۶بهمن ۱۴۰۳
متاخرین
متاخرین
  • ۱۷ و۱۸ بهمن۱۴۰۳
حذف و اضافه
حذف و اضافه
  • ۳۰بهمن الی ۲اسفند ماه ۱۴۰۳
شروع ترم
شروع ترم
  • ۲۰ بهمن۱۴۰۳

آخرین اخبار معاونت

advanced divider