دانشگاه ادیبان
دانشگاه ادیبان

دکتر محمد جعفرپور جلالی
(معاونت آموزش و پژوهش)

رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی: مهندسی برق – الکترونیک

رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد: مهندسی برق – مخابرات(پلی تکنیک تهران)

رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی(PhD): مهندسی برق – مخابرات(پلی تکنیک تهران)

شرح وظایف معاونت آموزشی و پژوهشی:

اداره کلیه امور آموزشی و پژوهشی موسسه
مطالعه و اتخاذ تصمیم در مورد مسائل آموزشی و پژوهشی با کمک مسئولان ذیربط
نظارت بر اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی با همکاری گروه نظارت و ارزیابی
تدوین و پیشنهاد اصول اجرایی امور آموزش و پژوهش و نظارت بر حسن اجرای وظایف واحدهای تابعه
برنامه ریزی امور آموزشی، تحصیلات تکمیلی و پژوهشی با همکاری واحدهای ذیربط 

‌تنظیم دستور جلسات شورای آموزشی موسسه.

‌برنامه‌ریزی امور آموزشی با همکاری واحدهای ذیربط.

نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و ارزیابی آن وارائه گزارش لازم به هیأت رییسه.

مدیران

مرجان-کیفری

مرجان کیفری

(مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی)

داخلی:۴۱۶۰

شرح وظایف:

• انجام امور كارشناسي پرونده هاي ارجاعي به كميسيون موارد خاص و تهيه صورتجلسات مربوط
• انجام امور درخواستي از مراجع مختلف حسب مورد
• تهيه مجموعه هاي مجلد آئين نامه ها و بخشنامه هاي دوره هاي تحصيلات تكميلي
• اداره کليه امور آموزشي دوره‌هاي تحصيلات تکميلي با هماهنگي معاونت محترم آموزشي و تحصيلات تکميلي موسسه.
• ارزيابي پيشرفت علمي و عملي تحصيلي دانشجويان مقاطع کارشناسي‌ارشد و اتخاذ تصميم در مسائل آموزشي آنان.
• انجام امور مربوط به مشمولين و وظيفه عمومي دانشجويان مذکري که خدمت سربازي را انجام نداده و از معافيت تحصيلي استفاده مي‌نمايند.
• انجام خدمات آموزشي دوره‌هاي تحصيلات تکميلي از پذيرش، ثبت‌نام، امتحانات تا فارغ‌التحصيلي يا اخراج، انصراف، ترک تحصيل، مشروطي و همچنين آموزش رايگان، نظام وظيفه، مکاتبه با موسسه مقطع قبل دانشجو جهت دريافت تأييديه تحصيلي و… و نظارت بر حسن اجراي خدمات آموزشي

• برنامه‌ريزي براي گسترش دوره‌هاي تحصيلات تکميلي در موسسه در قالب برنامه‌هاي کلان موسسه و کوشش جهت و تحقق آن.

• تهيه و پيشنهاد بخش‌نامه و دستورالعمل‌هاي مختلف آموزشي در مقاطع کارشناسي‌ارشد با همكاري مسئولان ذي‌ربط.

• مطالعه و اتخاذ تصميم درباره مسائل آموزشي و تنظيم برنامه‌هاي درسي و برنامه‌ريزي زمان‌بندي ثبت‌نام و امتحانات مقاطع کارشناسي‌ارشد و نظارت بر اجراي آن.

• نظارت بر اجراي دقيق مقررات و آيين‌نامه‌هاي آموزشي دوره‌هاي تحصيلات تکميلي 

 •انجام کليه امور مربوط به پرداخت حق التدريس به اساتيد

بابک فدائی

(مدیریت پژوهشی)

داخلی:۴۲۰۱

شرح وظایف:
 دبیری شورای پژوهشی و فناوری موسسه و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا
 انجام بررسی های لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی و فناوری موسسه 
 بررسی طرحهای تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری انجام شده توسط اساتید از نظر کیفیت و هزینه های پیش بینی شده
 تهیه، تنظیم و جمع آوری آمار و اطلاعات پروژه های انجام شده و در دست اجراء و ارسال آن به مراجع ذی ربط
 تامین امکانات تجهیزاتی و وسایل و لوازم مورد نیاز پروژه ها به کمک واحدهای مربوط
 انجام کلیه امور مربوط به انعقاد قراردادهای تحقیقاتی و اقدام در خصوص اجرای آنها
برقراری ارتباط با قطبهای علمی، صنعتی و اقتصادی مملکت به منظور شناخت طرحهای تحقیقاتی و آموزشی
معرفی امکانات علمی، تحقیقاتی و توانائیهای بالقوه موسسه به صنایع
 جمع آوری طرح های متناسب علمی و صنعتی صنایع جهت استفاده دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی
 انجام امور مربوط به پروژه ها

برنامه ریزی و همکاری با اعضای هیأت علمی در انتشار تالیفات و کتب ترجمه شده

 برنامه ریزی و نظارت بر مجلات علمی پژوهشی موسسه 

 

نام گروه
نام مدیر
پست الکترونیکی
مدیر گروه مدیریت و حسابداری
آقای دکتر قدرت الله طالب نیا
Gh_talebni@yahoo.com
مدیر گروه روانشناسی و مشاوره
آقای دکتر محمود هرمزی
md_hormozi@yahoo.com
مدیرگروه حقوق
آقای دکتر رضا پازوکی
reza.pazoki4165@gmail.com
مدیر گروه برق
خانم سمیه شاه حسینی
shahhoseini.s@gmail.com
مدیر گروه عمران
آقای بابک فدائی
Fadaei.Garmsar@gmail.com
مدیر گروه کامپیوتر
خانم شقایق عرب خالدی
shqyq.arb@gmail.com
نام گروه
نام مدیر
پست الکترونیکی
مدیر گروه مدیریت و حسابداری
خانم شیما امامی
sh.emami.net@gmail.com
مدیر گروه روانشناسی و مشاوره
خانم رویا کنشلو
s.keneshloo@gmail.com
مدیرگروه حقوق
آقای دکتر رضا پازوکی
reza.pazoki4165@gmail.com
مدیر گروه برق و مهندسی پزشکی
خانم سمیه شاه حسینی
shahhoseini.s@gmail.com
مدیر گروه عمران ، مکانیک و معماری
آقای بابک فدائی
Fadaei.Garmsar@gmail.com
مدیر گروه کامپیوتر
خانم شقایق عرب خالدی
shqyq.arb@gmail.com

آقای قاسم احمدیان پور

(مدیریت فناوری اطلاعات)

داخلی:۴۱۰۱

تجهیز و بروز رسانی سامانه های اطلاعاتی دانشگاه نظیر سامانه آموزشی، پژوهشی، کتابخانه، تغذیه و سامانه های اداری- مالی
 مدیریت شبکه های رایانه ای دانشکده ها و دانشگاه و فراهم نمودن ارتباط میان آنها
 مسولیت ارتباطات اینترنتی و امور داده ای موسسه 
مسولیت راه اندازی، نگهداری و توسعه Data Center موسسه 
 تجمیع داده های دانشگاه و ارائه سرویس هایی جهت دسترسی تحت شبکه به آنها
پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های موسسه 
 اجرا و ابلاغ سیاست های اعلام شده از جانب شورای فناوری اطلاعات موسسه 

کارکنان

 سپیده میراخوری

(مسئول ثبت نام و دبیرخانه)

داخلی:۴۱۶۵

شرح وظایف:
• تهیه وتکثیر فرم های ثبت نام
• انجام ثبت نام با همکاری سایر کارشناسان وهمکاران
• درخواست تائیدیه وریز نمرات مقاطع قبلی از مراکز آموزشی قبلی دانشجویان
• نظارت بر تکمیل پرونده ها وقطعی نمودن ثبت نام در صورت مطابقت کامل شرایط پذیرفته شده با دستورالعمل ثبت نام

• تکمیل فرم های مربوط به قرار داد حق التدریس اساتید

• صدور گواهی تدریس اساتید در پایان هر نیمسال

 

 لیلا جورابلو

(کارشناس گروه)

داخلی:۴۱۶۲

شرح وظایف:

• برنامه ریزی دروس با هماهنگی گروه های مختلف آموزشی موسسه
• ثبت دروس ،انجام پیش انتخاب
• کنترل انتخاب واحدهای دانشجویان رشته مربوطه
• کنترل حذف و اضافه ها دانشجویان رشته مربوطه
• تنظیم و اعلام ساعات دروس نظری و عملی و کارآموزی دانشجویان به صورت برنامه هفتگی با هماهنگی اساتید و مسئولین کارورزی
• همکاری در برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم
• انجام امور آموزشی دانشجویان مانند اعلام وضعیت تحصیلی, ارتقاء معدل نسبت به سنوات قبل, تعداد ترم مشروطی
• پیگیری انجام امور آموزشی دانشجویان مانند صدور گواهی اشتغال به تحصیل, اعلام اتمام سنوات ،مشروطی و رد معدل و …..
• تکمیل درخواستهای دانشجویان مهمان ، انتقالی ، تغییر رشته وامضاء و ارسال به اداره آموزش
• تهیه فرم های مربوط به کمیته منتخب و تحویل آن به رییس اداره آموزش
• تحویل کارنامه ترمی به اساتید راهنما و حل مشکلات آموزشی دانشجویان مانند ترم مشروطی, سنوات آموزشی …
• اعلام اسامی دانشجویان مشروط, ممتاز و ارتقاء و افت معدل و دانشجویانی که در مهلت مقرر انتخاب واحد ننموده اند به رئیس اداره آموزش

مریم رودی

(مسئول امتحانات)

داخلی:۴۱۶۶

شرح وظایف:

• امور مربوط به نمرات
• همکاری در برنامه ریزی و برگزاری امتحانات تک درس، میان ترم، ریزشی، پایان ترم
• کنترل نمرات بر اساس لیستهای حضور و غیاب و نیز کنترل اوراق امتحانی و رفع احتمال هرگونه مغایرت بین آنها
• قطعی کردن نمرات
• انجام اصلاح سوابق نمرات
• ثبت نمرات دانشجویان مهمان و انتقالی
• پیگیری اعتراض دانشجویان در خصوص نمرات اعلام نشده، استخراج و اعلام آنها
• گزارش تصحیح اوراق امتحانات ، معرفی به استاد
• ارائه گواهی تاریخ و ساعت امتحان برای دانشجویان متقاضی
• ثبت رأی کمیته انضباطی
• توزیع و دریافت اوراق امتحانی و لیست نمرات از اساتید
• دریافت سؤالات دروس بدون منبع از اساتید قبل از شروع امتحانات

سمیه متولی

(مسئول فارغ التحصیلان)

داخلی:۴۱۶۱

شرح وظایف:

• شرح وظايف بخش فارغ التحصيلان :
• بررسی پرونده دانش آموختگان
• صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات
• ارسال پرونده به مرکز استان جهت تایید گواهینامه پایان تحصیلات
• ارجاع پرونده به کارشناسان آموزش جهت رفع نواقص احتمالی
• تحویل گواهینامه موقت و دانشنامه به دانشجو
• بایگانی پرونده و سوابق کلیه دانش آموختگان
• صدور تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان
• صدور گواهی اعلام وضعیت جهت دانش آموختگا نی که پرونده آنها جهت فارغ التحصیلی تحویل این واحد شده
• ارسال درخواست تاییدیه دانش نامه به مرکز استان وسازمان مرکزی

شقایق عرب خالدی

(کارشناس فناوری اطلاعات)

داخلی:۴۱۰۱

شرح وظایف:

تجهیز و بروز رسانی سامانه های اطلاعاتی دانشگاه نظیر سامانه آموزشی، پژوهشی، کتابخانه، تغذیه و سامانه های اداری- مالی
 مدیریت شبکه های رایانه ای دانشکده ها و دانشگاه و فراهم نمودن ارتباط میان آنها
 مسولیت ارتباطات اینترنتی و امور داده ای موسسه
مسولیت راه اندازی، نگهداری و توسعه Data Center موسسه
 تجمیع داده های دانشگاه و ارائه سرویس هایی جهت دسترسی تحت شبکه به آنها
پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های موسسه
 اجرا و ابلاغ سیاست های اعلام شده از جانب شورای فناوری اطلاعات موسسه

تقویم آموزشی ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

advanced divider
شروع انتخاب واحد
شروع انتخاب واحد
  • ۱۷الی ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
متاخرین
متاخرین
  • ۲۱ الی ۲۲ شهریور۱۴۰۳
حذف و اضافه
حذف و اضافه
  • ۲ الی ۵ مهر ماه ۱۴۰۳
شروع ترم
شروع ترم
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

فرم های مورد نیاز

advanced divider

خلاصه پیشنهاد سمینار

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

اعلام آمادگی سمینار

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

فرم ارزیابی سمینار

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

فرم پیشنهاد پروژه(پروپوزال)

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

درخواست مجوز دفاع کارشناسی ارشد

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

برگه های آپلود مربوط به پایان نامه(۵ برگی)

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

روال پایان نامه کارشناسی ارشد

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

شیوه تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

دستورالعمل نمره پژوهشی پایان نامه

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

فرم ارزیابی نمره پژوهشی پایان نامه

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

تغییر استاد راهنما

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

فرم پروژه(کاردانی و کارشناسی)

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

فرم کارآموزی

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

فرم درخواست مهمان

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

فرم معرفی به استاد

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

فرم معادلسازی

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

درخواست انصراف

جهت دانلود فرم کلیک نمائید

آخرین اخبار معاونت

advanced divider