بعد از اخذ پایان نامه دانشجو چه اقداماتی را نیاز است که انجام دهد؟

advanced divider

دانشجو باید در زمان انتخاب واحد پایان نامه را بصورت استاد مشخص یا نامشخص اخذ کرده و سپس با استاد مورد نظر و مدیرگروه هماهنگی لازم جهت مشخص شدن موضوع(عنوان) پایان نامه را انجام می دهد، در صورت موافقت استاد مربوطه، نسبت به دریافت گزارش پیشینه پژوهش ایرانداک از سامانه https://pishineh.irandoc.ac.ir/ اقدام نماید و گزارش پیشینه دریافتی را به پژوهش دانشگاه ایمیل نماید(Fadaei.garmsar@gmail.com) ،در صورت تائید شورای پژوهشی، اقدام به نوشتن پیشنهاد پایان نامه(پروپزال) نماید.
دانشجو باید فرم پیشنهاد پایان نامه(پروپزال) را از سایت دانلود کرده و با راهنمایی استاد راهنما تکمیل نماید(حتما تایپ شده باشد).
پس از تایید فرم پیشنهاد پایان نامه(پروپزال) توسط استاد راهنما، دانشجو پیگیر امضای مدیر گروه، مدیر پژوهش و مدیر تحصیلات تکمیلی می شود.
جهت امضای پژوهش، فرم تکمیل شده پیشنهاد پایان نامه(پروپزال) در سامانه ثبت ایرانداک https://sabt.irandoc.ac.ir/ نیز بارگذاری می گردد.

***نکته: طبق آیین نامه وزارت علوم، از تاریخ تصویب پروپزال پایان نامه توسط تحصیلات تکمیلی باید حداقل ۶ ماه گذشته باشد تا دانشجو بتواند برای انجام روال دفاع اقدام نماید. لازم به ذکر است، دفاع پایان نامه قبل از پر شدن این ۶ ماه امکان پذیر نمی باشد.

***نکته: در صورتیکه دانشجویی بدون اخذ پایان نامه به صورت استاد نامشخص (بدون انتخاب واحد پایان نامه) اقدام به هماهنگی با اساتید نماید و یا اینکه نام دانشجو در لیست بیش از یک استاد موجود باشد (نهایی کردن برداشتن پایان نامه با بیش از یک استاد که منجر به از بین رفتن ظرفیت¬های تعیین شده در لیست اساتید شود)، دانشجوی مذکور به شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه معرفی شده و طبق نظر شورا میزان جریمه (کسر نمره) برای ایشان تعیین خواهد شد.