فرآیند کلی درخواست تسویه حساب(فارغ التحصیلی)
گام اول: ثبت درخواست تسویه حساب دراتوماسیون اداری توسط دانشجو و تعیین نحوه تحویل مدارک تحصیلی
گام دوم : بررسی و تایید کارشناس فارغ التحصیلی (خانم متولی)
گام سوم:بررسی و تایید کارشناس امتحانات(خانم رودی)
گام چهارم:تایید کارشناس گروه/ تحصیلات تکمیلی(خانم جورابلو)
گام پنجم:تایید کارشناس کمیسیون موارد خاص (آقای فدایی(مقطع ارشد)- خانم جورابلو(مقطع کاردانی و کارشناسی) – هم چنین تایید کارشناس کتابخانه و آزمایشگاه
گام ششم:تایید کارشناس نظام وظیفه وخوابگاه
گام هفتم:تایید امور مالی (خانم مطهری)
گام هشتم: تایید نهایی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی(خانم کیفری)
توضیحات تکمیلی
گام اول:ثبت درخواست تسویه حساب دراتوماسیون اداری توسط دانشجو و تعیین نحوه تحویل مدارک تحصیلی
ثبت درخواست تسویه حساب دراتوماسیون اداری توسط دانشجو و تعیین نحوه تحویل مدارک تحصیلی
گام دوم : بررسی و تایید کارشناس فارغ التحصیلی (خانم متولی)
- بررسی نواقص پرونده – اعلام نواقص به دانشجو – رفع نواقص توسط دانشجو
گام سوم:بررسی و تایید کارشناس امتحانات(خانم رودی)
- اعمال تبصره ماده ۱۶/۱۸
- تعیین تمدید های مورد نیاز برای پروژه/کارآموزی یا سمینار/پایان نامه
- بررسی نمرات ناتمام
گام چهارم:تایید کارشناس گروه/ تحصیلات تکمیلی(خانم جورابلو)
- بررسی و انطباق کارنامه تحصیلی با چارت درسی
گام پنجم:تایید کارشناس کمیسیون موارد خاص (آقای فدایی(مقطع ارشد)- خانم جورابلو(مقطع کاردانی و کارشناسی) – هم چنین تایید کارشناس کتابخانه و آزمایشگاه
- بررسی سنوات تحصیلی-مشروطی و مرخصی های مجاز
- بررسی بدهی به کتابخانه و آزمایشگاه
گام ششم:تایید کارشناس نظام وظیفه وخوابگاه
- بررسی وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
- بررسی بدهی به خوابگاه
گام هفتم:تایید امور مالی (خانم مطهری)
تسویه مالی دانشجو بررسی می شود.
گام هشتم:تایید نهایی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی(خانم کیفری)
- صورتجلسه تسویه حساب جهت صدور مدرک تحصیلی تحویل واحد فارغ التحصیلی می گردد.
(راهنمای ثبت درخواست در سامانه اتوماسیون)
گام اول:پس از ورود به پنل کاربری خود، در سمت چپ بالای صفحه روی عکس پاکت نامه کلیک کرده و از این طریق وارد کارتابل اتوماسیون اداری خود می شوید.
گام دوم:کلیک روی گزینه ارسال نامه داخلی جدید
گام سوم:از قسمت مسیر گردش کار،فرم درخواست تسویه حساب(فارغ التحصیلی) مربوط به رشته خود را انتخاب نمایید.
گام چهارم:اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و ارسال را بزنید.
پس از ارسال درخواستتان به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود و شما می توانید از طریق اتوماسیون اداری پیگیری های لازم را انجام دهید.