حسابداری
حسابداری ناپیوسته
مدیریت بازرگانی ناپیوسته
مدیریت بازرگانی پیوسته
حسابداری پیوسته
مدیریت مالی پیوسته
حسابرسی
حسابداری
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
مدیریت دولتی رفتار سازمانی
مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی
مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک
مدیریت دولتی توسعه منابع انسانی
مدیریت مالی ارشد
مدیریت مالی و مهندسی ریسک
مدیریت مالی بانکداری
تربیت بدنی
حقوق خصوصی
حقوق بین الملل
مشاوره گرایش خانواده
روانشناسی عمومی
روانشناسی تربیتی
پژوهش هنر
برق صنعتی
برق الکترونیک عمومی
کامپیوتر نرم افزار
مکانیک خودرو
ساخت و تولید
مهندسی برق – مخابرات
مهندسی برق الکترونیک
مهندسی برق – قدرت
مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی
مهندسی فناوری اطلاعات – مدیریت سیستم های اطلاعاتی
مهندسی کامپیوتر – شبکه های کامپیوتری
مهندسی کامپیوتر – نرم افزار
مهندسی کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری
حسابداری
حسابداری ناپیوسته
مدیریت بازرگانی ناپیوسته
مدیریت بازرگانی پیوسته
حسابداری پیوسته
مدیریت مالی پیوسته
حسابرسی
حسابداری
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
مدیریت دولتی رفتار سازمانی
مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی
مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک
مدیریت دولتی توسعه منابع انسانی
مدیریت مالی ارشد
مدیریت مالی و مهندسی ریسک
مدیریت مالی بانکداری
تربیت بدنی
حقوق خصوصی
حقوق بین الملل
مشاوره گرایش خانواده
روانشناسی عمومی
روانشناسی تربیتی
پژوهش هنر
برق صنعتی
برق الکترونیک عمومی
کامپیوتر نرم افزار
مکانیک خودرو
ساخت و تولید
مهندسی برق – مخابرات
مهندسی برق الکترونیک
مهندسی برق – قدرت
مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی
مهندسی فناوری اطلاعات – مدیریت سیستم های اطلاعاتی
مهندسی کامپیوتر – شبکه های کامپیوتری
مهندسی کامپیوتر – نرم افزار
مهندسی کامپیوتر – معماری سیستم های کامپیوتری
تعیین راهبردهای موسسه در راستای تامین منابع مالی پایدار و حرکت در راستای انجام این راهبردها
برنامهریزی برای امور جاری و توسعهی متوازن بخشهای مختلف
مدیریت منابع مالی موجود و ایجاد منابع مالی پایدار در راستای اهداف برنامهی راهبردی موسسه
مدیریت کلیهی خریدها و پرداختهای موسسه و امور کارپردازی
حسابرسی و بودجهریزی منابع مالی
تامین بودجه توسعه زیرساختهای شبکه، مرکز کامپیوتر، مرکز ابررایانش سیمرغ، سیستمهای تردد و امنیتی، شبکهی بیسیم، تلفنها، وبسایت موسسه و امور مرتبط
نگهداری و توسعهی فیزیکیِ محیط آموزشی و پژوهشی موسسه ، و تلاش برای ارتقای فضا و امکانات آزمایشگاهی
پشتیبانی و تامین نیازهای موسسه، مانند امکانات آموزشی و زیرساختهای پژوهشی، امور تاسیساتی و تعمیراتی، و بهداشت محیط
حفظ و حراست از اموال موسسه
ایجاد بستر مناسب جهت توسعهی همکاری با شرکتهای بزرگ صنعتی و فعالان بازار کار، در راستای ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشکدهی مهندسی مکانیک
تنظیم کلیه قراردادها با پیمانکاران، پژوهشگران، شرکتهای دانشبنیان و موسسات آموزشی
محمدعلی افخمی اردکانی
(مدیر مالی)
شرح وظایف:
انجام کلیه امور مالی موسسه طبق مقررات
دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی موسسه
پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و انجام کلیه امور مربوط به مطالبات مالی موسسه
رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
وصول و ایصال مطالبات موسسه از اشخاص و موسسات بر اساس مقررات و اسناد قراردادهای موجود
نظارت و کنترل سیستم های مالی
همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی موسسه
نگهداری و تنظیم اسناد مالی
رسیدگی به اسناد مالی موسسه از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی
نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
تهیه و تنظیم گزارش های عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت اداری و مالی
مریم مطهری
(کارشناس مالی)
داخلی ۴۱۵۱
شرح وظایف:
دریافت برنامه و دستورکار از مدیریت جهت تعیین اولویت ها در انجام وظایف جاری ماهیانه
صدور گواهی ضمانت و کسر ازحقوق
اعمال تغییرات کارکرد ماهیانه کارکنان پس از دریافت از مدیریت امور اداری در سیستم حقوق
اعمال احکام جدید و اطالعات پرسنل در سیستم حقوق
انجام کلیه امور مربوط به پرداخت های حقوق و مزایای بازنشستگان و موظفین
صدور حواله بانکی مربوط به اسناد صادره در مدیریت امور مالی واریز به حساب سازمانها، شرکتها، افراد ذینفع
انجام محاسبات حقوق وکنترل و نظارت به جهت تایید محاسبات اولیه حقوق
مغایرت گیری و بررسی جهت تایید نهایی در لیست های حقوق به صورت ماهیانه
تهیه فایل حقوق و بارگذاری آن در سامانه خزانه
تهیه لیست حقوق و سایر پرداخت های پرسنلی و ارسال به اداره رسیدگی
تهیه و تنظیم فیش حقوقی پرسنل وارسال از طریق وب جهت مشاهده کارکنان
غلامرضا ایجی
(مدیر امور اداری)
داخلی ۴۱۴۱
شرح وظایف:
انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه کارتکس – تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط و …
تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه کارتکس
پیگیری و بررسی و انجام مکاتبات لازم در مورد درخواست های ارجاعی کلیه کارکنان
تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت
انجام امور مربوط به اخذ سهمیه و شماره استخدام اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی.
پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی و…
فرهاد خسروی زاده
(مدیر امور عمومی)
شرح وظایف:
نظارت بر امورات مربوط به نقلیه و استفاده صحیح از وسائط نقلیه موجود در واحد امور نقلیه
نظارت بر استفاده صحیح از تجهیزات وامکانات موجود و رفع معایب آنان
نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و واحدهای تابعه
تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان واساتید ودانشجویان
پیش بینی نیازهای دانشکده از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی
برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
برنامه ریزی و ارائه طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در امور
برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری کارگاهای آموزشی جلسات، همایش ها و..
نظارت بر امور ابنیه تاسیسات وساختمان وفضای سبزو تعمیرات دانشکده ها
درخواست تجهیزات و امکانات آموزشی وپژوهشی مورد نیاز و مصرفی در دانشکده
مشاهده بیشتر …
تلفن تماس: 31843000-023
پست الکترونیکی: info@adiban(dot)ac(dot)ir
کد پستی: 43112-35881
صندوق پستی: 179-35815
سمنان، گرمسار، ضلع شمالی جاده مشهد-تهران، بین پل هوایی و شهرک صنعتی گرمسار، موسسه آموزش عالی ادیبان
دسترسی سریع
پیوندها