روال ثبت درخواست پیشنهاده (پروپوزال) کارشناسی ارشد
گام دوم : بررسی و تایید کارشناس آموزش (خانم جورابلو)
گام سوم:بررسی و تایید گزارش پیشینه پژوهش(آقای فدایی)
گام چهارم:بررسی و تایید شورای گروه
گام پنجم:تایید ثبت ایرانداک (آقای فدایی)
گام ششم:مدیر تحصیلات تکمیلی (خانم کیفری)
توضیحات تکمیلی
گام اول:گام اول: ثبت درخواست پیشنهاده در سامانه اتوماسیون اداری توسط دانشجو.
۱- در زمان انتخاب واحد ، درس پایان نامه به صورت استاد نامشخص اخذ شده باشد.
۲- هماهنگی با استاد راهنمای مورد نظر جهت بررسی موارد زیر انجام گیرد:
الف- تایید عنوان پیشنهاده.
ب- وجود ظرفیت خالی برای استاد راهنما.
ج- گزارش پیشینه پژوهش از سامانه پیشینه ایرانداک (لینک سامانه) اخذ گردد و به تایید استاد راهنما برسد.
۳- ثبت درخواست پیشنهاده در سامانه اتوماسیون اداری با نام رشته تحصیلی دانشجو به همراه بارگذاری فایل های: پیشنهاده و گزارش پیشینه دریافتی از ایرانداک به صورت یک جا (در یک فایل Zip) انجام گیرد. (لینک دریافت فایل پیشنهاده)
گام دوم : بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم جورابلو)
۱- کارشناس گروه پس از تاییدات لازم و داشتن ظرفیت خالی، درس پایان نامه را به نام استاد راهنما ثبت می نماید.
گام سوم: بررسی و تایید گزارش پیشینه پژوهش (آقای فدائی)
۱- یکسان بودن عنوان پیشنهاده با گزارش پیشینه پژوهش ایرانداک و تاییدیه استاد راهنما بررسی می شود.
۲- رعایت اصول نگارش و تدوین پیشنهاده مطابق فرمت اعلامی مؤسسه بررسی می گردد.
گام چهارم: بررسی و تایید شورای گروه
۱- پیشنهاده در شورای گروه طرح گردیده و در صورت تصویب به مدیر پژوهش ارجاع می گردد.
گام پنجم:تایید ثبت ایرانداک (آقای فدایی)
۱- بارگذاری پیشنهاده در سامانه ثبت ایرانداک (لینک سامانه ثبت) انجام شود
گام ششم: مدیر گروه
۱- تاریخ تصویب پیشنهاده توسط مدیر تحصیلات تکمیلی تعیین و به دانشجو ابلاغ می گردد.
(راهنمای ثبت درخواست در سامانه اتوماسیون)
گام اول:پس از ورود به پنل کاربری خود، در سمت چپ بالای صفحه روی عکس پاکت نامه کلیک کرده و از این طریق وارد کارتابل اتوماسیون اداری خود می شوید.
گام دوم:کلیک روی گزینه ارسال نامه داخلی جدید
گام سوم:از قسمت مسیر گردش کار،فرم درخواست مجوز دفاع مربوط به رشته خود را انتخاب نمایید.
گام چهارم:اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و ارسال را بزنید.
پس از ارسال درخواستتان به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود و شما می توانید از طریق اتوماسیون اداری پیگیری های لازم را انجام دهید.