فرآیند درخواست پیشنهاده(پروپوزال)کارشناسی ارشد - موسسه آموزش عالی ادیبان (گرمسار)

فرآیند درخواست پیشنهاده(پروپوزال)کارشناسی ارشد

advanced divider
.

روال ثبت درخواست پیشنهاده (پروپوزال) کارشناسی ارشد

گام اول:ثبت درخواست پیشنهاده در اتوماسیون اداری توسط دانشجو.

گام دوم : بررسی و تایید کارشناس آموزش (خانم جورابلو) 

گام سوم:بررسی و تایید گزارش پیشینه پژوهش(آقای فدایی)

گام چهارم:بررسی و تایید شورای گروه

گام پنجم:تایید ثبت ایرانداک (آقای فدایی)

گام ششم:مدیر تحصیلات تکمیلی (خانم کیفری)

توضیحات تکمیلی

گام اول:گام اول: ثبت درخواست پیشنهاده در سامانه اتوماسیون اداری توسط دانشجو.

۱- در زمان انتخاب واحد ، درس پایان نامه به صورت استاد نامشخص اخذ شده باشد.

۲- هماهنگی با استاد راهنمای مورد نظر جهت بررسی موارد زیر انجام گیرد:

الف- تایید عنوان پیشنهاده.

ب- وجود ظرفیت خالی برای استاد راهنما.

ج- گزارش پیشینه پژوهش از سامانه پیشینه ایرانداک  (لینک سامانه) اخذ گردد و به تایید استاد راهنما برسد.

۳- ثبت درخواست پیشنهاده در سامانه اتوماسیون اداری با نام رشته تحصیلی  دانشجو  به همراه بارگذاری فایل  های: پیشنهاده و گزارش پیشینه دریافتی از ایرانداک به صورت یک جا (در یک فایل Zip) انجام گیرد. (لینک دریافت فایل پیشنهاده)

گام دوم : بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم جورابلو) 

۱- کارشناس گروه پس از تاییدات لازم و داشتن ظرفیت خالی، درس پایان نامه را به نام استاد راهنما ثبت می نماید.

گام سوم: بررسی و تایید گزارش پیشینه پژوهش (آقای فدائی)

۱- یکسان بودن عنوان پیشنهاده با گزارش پیشینه پژوهش ایرانداک و تاییدیه استاد راهنما بررسی می شود.
۲- رعایت اصول نگارش و تدوین پیشنهاده مطابق فرمت اعلامی مؤسسه بررسی می گردد.

گام چهارم: بررسی و تایید شورای گروه

۱- پیشنهاده در شورای گروه طرح گردیده و در صورت تصویب به مدیر پژوهش ارجاع می گردد.

گام پنجم:تایید ثبت ایرانداک (آقای فدایی)

۱- بارگذاری پیشنهاده در سامانه ثبت ایرانداک (لینک سامانه ثبت) انجام شود

گام ششم: مدیر گروه

۱- تاریخ تصویب پیشنهاده توسط مدیر تحصیلات تکمیلی تعیین و به دانشجو ابلاغ می گردد.

 

 

(راهنمای ثبت درخواست در سامانه اتوماسیون)

گام اول:پس از ورود به پنل کاربری خود، در سمت چپ بالای صفحه روی عکس پاکت نامه کلیک کرده و از این طریق وارد کارتابل اتوماسیون اداری خود می شوید.

گام دوم:کلیک روی گزینه ارسال نامه داخلی جدید

گام سوم:از قسمت مسیر گردش کار،فرم درخواست مجوز دفاع مربوط به رشته خود را انتخاب نمایید.

گام چهارم:اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و ارسال را بزنید.

پس از ارسال درخواستتان به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود و شما می توانید از طریق اتوماسیون اداری پیگیری های لازم را انجام دهید.