تعیین راهبردهای موسسه در راستای تامین منابع مالی پایدار و حرکت در راستای انجام این راهبردها
برنامهریزی برای امور جاری و توسعهی متوازن بخشهای مختلف
مدیریت منابع مالی موجود و ایجاد منابع مالی پایدار در راستای اهداف برنامهی راهبردی موسسه 
مدیریت کلیهی خریدها و پرداختهای موسسه و امور کارپردازی 
حسابرسی و بودجهریزی منابع مالی
تامین بودجه توسعه زیرساختهای شبکه، مرکز کامپیوتر، مرکز ابررایانش سیمرغ، سیستمهای تردد و امنیتی، شبکهی بیسیم، تلفنها، وبسایت موسسه و امور مرتبط
نگهداری و توسعهی فیزیکیِ محیط آموزشی و پژوهشی موسسه ، و تلاش برای ارتقای فضا و امکانات آزمایشگاهی
پشتیبانی و تامین نیازهای موسسه، مانند امکانات آموزشی و زیرساختهای پژوهشی، امور تاسیساتی و تعمیراتی، و بهداشت محیط
حفظ و حراست از اموال موسسه 
ایجاد بستر مناسب جهت توسعهی همکاری با شرکتهای بزرگ صنعتی و فعالان بازار کار، در راستای ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشکدهی مهندسی مکانیک
تنظیم کلیه قراردادها با پیمانکاران، پژوهشگران، شرکتهای دانشبنیان و موسسات آموزشی
 
													محمدعلی افخمی اردکانی
(مدیر مالی)
شرح وظایف:
انجام کلیه امور مالی موسسه طبق مقررات
 دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی موسسه 
 پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و انجام کلیه امور مربوط به مطالبات مالی موسسه 
 رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
 وصول و ایصال مطالبات موسسه از اشخاص و موسسات بر اساس مقررات و اسناد قراردادهای موجود
 نظارت و کنترل سیستم های مالی
 همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی موسسه 
 نگهداری و تنظیم اسناد مالی
 رسیدگی به اسناد مالی موسسه از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی
 نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
 اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
تهیه و تنظیم گزارش های عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت اداری و مالی
 
													مریم مطهری
(کارشناس مالی)
داخلی ۴۱۵۱
شرح وظایف:
 دریافت برنامه و دستورکار از مدیریت جهت تعیین اولویت ها در انجام وظایف جاری ماهیانه
 صدور گواهی ضمانت و کسر ازحقوق
 اعمال تغییرات کارکرد ماهیانه کارکنان پس از دریافت از مدیریت امور اداری در سیستم حقوق
 اعمال احکام جدید و اطالعات پرسنل در سیستم حقوق
 انجام کلیه امور مربوط به پرداخت های حقوق و مزایای بازنشستگان و موظفین
 صدور حواله بانکی مربوط به اسناد صادره در مدیریت امور مالی واریز به حساب سازمانها، شرکتها، افراد ذینفع
 انجام محاسبات حقوق وکنترل و نظارت به جهت تایید محاسبات اولیه حقوق
 مغایرت گیری و بررسی جهت تایید نهایی در لیست های حقوق به صورت ماهیانه
 تهیه فایل حقوق و بارگذاری آن در سامانه خزانه
 تهیه لیست حقوق و سایر پرداخت های پرسنلی و ارسال به اداره رسیدگی
تهیه و تنظیم فیش حقوقی پرسنل وارسال از طریق وب جهت مشاهده کارکنان
 
													غلامرضا ایجی
(مدیر امور اداری)
داخلی ۴۱۴۱
شرح وظایف:
 انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه کارتکس – تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط و …
 تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
 نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه کارتکس
 پیگیری و بررسی و انجام مکاتبات لازم در مورد درخواست های ارجاعی کلیه کارکنان
 تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت
 انجام امور مربوط به اخذ سهمیه و شماره استخدام اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی.
 پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
 پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی و…
 
													فرهاد خسروی زاده
(مدیر امور عمومی)
شرح وظایف:
نظارت بر امورات مربوط به نقلیه و استفاده صحیح از وسائط نقلیه موجود در واحد امور نقلیه
نظارت بر استفاده صحیح از تجهیزات وامکانات موجود و رفع معایب آنان
نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و واحدهای تابعه
تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان واساتید ودانشجویان
پیش بینی نیازهای دانشکده از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی
برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
برنامه ریزی و ارائه طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در امور
برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری کارگاهای آموزشی جلسات، همایش ها و..
نظارت بر امور ابنیه تاسیسات وساختمان وفضای سبزو تعمیرات دانشکده ها
درخواست تجهیزات و امکانات آموزشی وپژوهشی مورد نیاز و مصرفی در دانشکده
مشاهده بیشتر …
 
													تلفن تماس: 31843000-023
پست الکترونیکی: info@adiban.ac.ir
کد پستی: 43112-35881
صندوق پستی: 179-35815
سمنان، گرمسار، ضلع شمالی جاده مشهد-تهران، بین پل هوایی و شهرک صنعتی گرمسار، موسسه آموزش عالی ادیبان
دسترسی سریع