فرآیند کلی درخواست مجوز دفاع کارشناسی ارشد
گام دوم : بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم جورابلو)
گام سوم:بررسی و تایید کارشناس ثبت نام
گام چهارم:بررسی و تایید مدیر پژوهش (آقای فدائی)
گام پنجم:تایید امور مالی (خانم مطهری)
گام ششم:مدیر گروه
گام هفتم:تایید نهایی مدیر تحصیلات تکمیلی
توضیحات تکمیلی
گام اول:ثبت درخواست مجوز دفاع در سامانه اتوماسیون اداری توسط دانشجو
برای آغاز فرایند دریافت مجوز برگزاری جلسه دفاع، لازم است درخواست خود را از طریق سامانه اتوماسیون اداری ثبت نمایید. توجه به نکات زیر در این مرحله ضروری است:
ثبت درخواست با عنوان رشته تحصیلی:
هنگام ثبت درخواست در سامانه، لطفاً عنوان درخواست را با توجه به نام رشته تحصیلی خود وارد نمایید تا روند بررسی بهدرستی انجام شود.
شرط زمانی لازم برای ثبت درخواست:
- دانشجویان محترم توجه داشته باشند که حتما پس از گذشت ۶ ماه بعد از تصویب پروپوزال اقدام به ثبت درخواست نمایند.
- هماهنگی قبلی با استاد راهنما:
پیش از ثبت درخواست، حتماً با استاد راهنما هماهنگ کرده و تأیید شفاهی یا کتبی ایشان را برای برگزاری جلسه دفاع دریافت نمایید.
ثبت درخواست بدون هماهنگی قبلی، فاقد اعتبار بوده و از ادامه روند جلوگیری خواهد شد.
-
گام دوم : بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم جورابلو)
شرایط لازم:
ثبتنام مجاز در نیمسالهای گذشته.
نداشتن بیش از یک ترم مشروطی.
گذراندن تمامی واحدهای درسی (اعم از اصلی و جبرانی).
داشتن معدل بالاتر از ۱۴.
رعایت سنوات مجاز تحصیلی.
در صورت لزوم، داشتن مجوز کمیسیون موارد خاص (شماره و تاریخ).
ثبت پایاننامه با نام استاد راهنما و پیوست برنامه هفتگی.
اعمال تبصره ماده ۱۶ در کارنامه.
اخذ تأییدیه استاد راهنما برای مجوز دفاع و گزارش همانندجو.
گام سوم:بررسی و تایید کارشناس ثبت نام
مدارک مورد نیاز:
مدارک شناسایی.
مدرک مقطع قبلی.
کد استعلام/صحت مدرک.
ریزنمرات مقطع قبلی.
فرمهای سمینار.
پروپوزال.
صورتجلسه تصویب پروپوزال توسط گروه.
گواهی ثبت پروپوزال در ایرانداک.
گام چهارم:بررسی و تایید مدیر پژوهش (آقای فدائی)
موارد زیر توسط مدیر پژوهش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
گزارش پیشینه پژوهش ایرانداک بررسی میشود.
ثبت پروپوزال در سامانه ایرانداک کنترل میشود.
گزارش همانندجویی پایاننامه ارزیابی و تأیید میگردد.
📧 ایمیل دریافت گزارش:
Fadaei.garmsar@gmail.com
گام پنجم:تایید امور مالی (خانم مطهری)
در این مرحله، امور مالی بررسی میکند که دانشجو تمامی تسویهحسابهای مالی خود را انجام داده باشد. بدون این تأییدیه، صدور مجوز دفاع امکانپذیر نخواهد بود.
گام ششم: مدیر گروه
مدیر گروه پس از تکمیل مراحل قبلی اقدامات زیر را انجام میدهد:
تعیین تاریخ دقیق برگزاری جلسه دفاع.
انتخاب و معرفی داوران داخلی و خارجی.
گام هفتم: تایید نهایی مدیر تحصیلات تکمیلی
در آخرین مرحله، مدیر تحصیلات تکمیلی اقدام به:
صدور دعوتنامه رسمی برای داوران.
ابلاغ زمان و جزئیات جلسه دفاع به دانشجو مینماید.
(راهنمای ثبت درخواست در سامانه اتوماسیون)
گام اول:ورود به سایت adiban.ac.ir و ورود به سامانه آموزش
وارد کردن نام کاربری و رمز عبور:
نام کاربری: شماره دانشجویی
رمز عبور :کدملی
گام دوم:پس از ورود به پنل کاربری خود، در سمت چپ بالای صفحه روی عکس پاکت نامه کلیک کرده و از این طریق وارد کارتابل اتوماسیون اداری خود می شوید.
گام سوم:کلیک روی گزینه ارسال نامه داخلی جدید
گام چهارم:از قسمت مسیر گردش کار،فرم درخواست مجوز دفاع مربوط به رشته خود را انتخاب نمایید.
گام پنجم:اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و ارسال را بزنید.
پس از ارسال درخواستتان به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود و شما می توانید از طریق اتوماسیون اداری پیگیری های لازم را انجام دهید.