فرآیند درخواست پروژه کاردانی و کارشناسی - موسسه آموزش عالی ادیبان (گرمسار)

فرآیند درخواست پروژه کاردانی و کارشناسی

advanced divider

فرآیند کلی درخواست پروژه کاردانی و کارشناسی

گام اول:ثبت درخواست پروژه دراتوماسیون اداری توسط دانشجو

گام دوم : بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم جورابلو) 

گام سوم:هماهنگی مدیر گروه آموزشی با استاد راهنمای پروژه

گام چهارم:کارشناس امتحانات (خانم رودی) 

گام پنجم:تایید امور مالی (خانم مطهری)

گام ششم:تایید نهایی مدیر آموزش

توضیحات تکمیلی

گام اول:ثبت درخواست پروژه در سامانه اتوماسیون اداری توسط دانشجو

۱- ثبت درخواست پروژه در سامانه اتوماسیون اداری با نام رشته تحصیلی دانشجو انجام گیرد.
۲- قبل از ثبت درخواست پروژه ، هماهنگی جهت تایید استاد راهنما صورت گرفته باشد.

گام دوم : بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم جورابلو) 

 ۱- اخذ درس پروژه در نیمسال تحصیلی جاری توسط کارشناس گروه بررسی می گردد.

گام سوم:هماهنگی مدیر گروه آموزشی با استاد راهنمای پروژه

۱- مدیر گروه پیگیری های لازم را از روند اجرای پروژه تا اعلام نمره نهایی از استاد راهنما انجام می دهد.

گام چهارم:کارشناس امتحانات (خانم رودی)

۱- کارشناس امتحانات نمره اعلامی مدیر گروه را در کارنامه دانشجو ثبت می نماید.

۲- در صورتی که تاریخ ارائه پروژه دانشجو خارج از مهلت اعلام شده باشد، جهت تمدید و پرداخت هزینه به امور مالی معرفی می گردد.

گام پنجم:تایید امور مالی (خانم مطهری)

۱- تسویه مالی دانشجو بررسی می شود.

گام ششم: تایید نهایی مدیر آموزش

۱- صورتجلسه پروژه جهت درج در پرونده تحویل دبیرخانه می گردد.

توجه:

۱- مهلت ارائه پروژه به استاد راهنما در نیمسال اول تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه می باشد.

۲- مهلت ارائه پروژه به استاد راهنما در نیمسال دوم تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه می باشد.

۳- مهلت ارائه پروژه به استاد راهنما در نیمسال تابستان تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه می باشد.

(راهنمای ثبت درخواست در سامانه اتوماسیون)

گام اول:ورود به سایت adiban.ac.ir و ورود به سامانه آموزش

وارد کردن نام کاربری و رمز عبور:

نام کاربری: شماره دانشجویی

رمز عبور :کدملی

گام دوم:پس از ورود به پنل کاربری خود، در سمت چپ بالای صفحه روی عکس پاکت نامه کلیک کرده و از این طریق وارد کارتابل اتوماسیون اداری خود می شوید.

گام سوم:کلیک روی گزینه ارسال نامه داخلی جدید

گام چهارم:از قسمت مسیر گردش کار،فرم درخواست پروژه مربوط به رشته خود را انتخاب نمایید.

گام پنجم:اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و ارسال را بزنید.

پس از ارسال درخواستتان به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود و شما می توانید از طریق اتوماسیون اداری پیگیری های لازم را انجام دهید.