فرآیند کلی درخواست پروژه کاردانی و کارشناسی
گام دوم : بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم جورابلو)
گام سوم:هماهنگی مدیر گروه آموزشی با استاد راهنمای پروژه
گام چهارم:کارشناس امتحانات (خانم رودی)
گام پنجم:تایید امور مالی (خانم مطهری)
گام ششم:تایید نهایی مدیر آموزش
توضیحات تکمیلی
گام اول:ثبت درخواست پروژه در سامانه اتوماسیون اداری توسط دانشجو
۱- ثبت درخواست پروژه در سامانه اتوماسیون اداری با نام رشته تحصیلی دانشجو انجام گیرد.
۲- قبل از ثبت درخواست پروژه ، هماهنگی جهت تایید استاد راهنما صورت گرفته باشد.
گام دوم : بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی (خانم جورابلو)
۱- اخذ درس پروژه در نیمسال تحصیلی جاری توسط کارشناس گروه بررسی می گردد.
گام سوم:هماهنگی مدیر گروه آموزشی با استاد راهنمای پروژه
۱- مدیر گروه پیگیری های لازم را از روند اجرای پروژه تا اعلام نمره نهایی از استاد راهنما انجام می دهد.
گام چهارم:کارشناس امتحانات (خانم رودی)
۱- کارشناس امتحانات نمره اعلامی مدیر گروه را در کارنامه دانشجو ثبت می نماید.
۲- در صورتی که تاریخ ارائه پروژه دانشجو خارج از مهلت اعلام شده باشد، جهت تمدید و پرداخت هزینه به امور مالی معرفی می گردد.
گام پنجم:تایید امور مالی (خانم مطهری)
۱- تسویه مالی دانشجو بررسی می شود.
گام ششم: تایید نهایی مدیر آموزش
۱- صورتجلسه پروژه جهت درج در پرونده تحویل دبیرخانه می گردد.
توجه:
۱- مهلت ارائه پروژه به استاد راهنما در نیمسال اول تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه می باشد.
۲- مهلت ارائه پروژه به استاد راهنما در نیمسال دوم تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه می باشد.
۳- مهلت ارائه پروژه به استاد راهنما در نیمسال تابستان تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه می باشد.
(راهنمای ثبت درخواست در سامانه اتوماسیون)
گام اول:ورود به سایت adiban.ac.ir و ورود به سامانه آموزش
وارد کردن نام کاربری و رمز عبور:
نام کاربری: شماره دانشجویی
رمز عبور :کدملی
گام دوم:پس از ورود به پنل کاربری خود، در سمت چپ بالای صفحه روی عکس پاکت نامه کلیک کرده و از این طریق وارد کارتابل اتوماسیون اداری خود می شوید.
گام سوم:کلیک روی گزینه ارسال نامه داخلی جدید
گام چهارم:از قسمت مسیر گردش کار،فرم درخواست پروژه مربوط به رشته خود را انتخاب نمایید.
گام پنجم:اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و ارسال را بزنید.
پس از ارسال درخواستتان به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود و شما می توانید از طریق اتوماسیون اداری پیگیری های لازم را انجام دهید.