فرآیند درخواست تسویه حساب(فارغ التحصیلی) - موسسه آموزش عالی ادیبان (گرمسار)

فرآیند درخواست تسویه حساب(فارغ التحصیلی)

advanced divider
.

فرآیند کلی درخواست تسویه حساب(فارغ التحصیلی)

گام اولثبت درخواست تسویه حساب دراتوماسیون اداری توسط دانشجو و تعیین نحوه تحویل مدارک تحصیلی

گام دوم : بررسی و تایید کارشناس فارغ التحصیلی (خانم متولی) 

گام سوم:بررسی و تایید کارشناس امتحانات(خانم رودی)

گام چهارم:تایید کارشناس گروه/ تحصیلات تکمیلی(خانم جورابلو)

گام پنجم:تایید کارشناس کمیسیون موارد خاص (آقای فدایی(مقطع ارشد)- خانم جورابلو(مقطع کاردانی و کارشناسی) – هم چنین تایید کارشناس کتابخانه و آزمایشگاه

گام ششم:تایید کارشناس نظام وظیفه وخوابگاه

گام هفتم:تایید امور مالی (خانم مطهری)

گام هشتم: تایید نهایی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی(خانم کیفری)

توضیحات تکمیلی

گام اول:ثبت درخواست تسویه حساب دراتوماسیون اداری توسط دانشجو و تعیین نحوه تحویل مدارک تحصیلی

ثبت درخواست تسویه حساب دراتوماسیون اداری توسط دانشجو و تعیین نحوه تحویل مدارک تحصیلی

گام دوم : بررسی و تایید کارشناس فارغ التحصیلی (خانم متولی) 

  1. بررسی نواقص پرونده – اعلام نواقص به دانشجو – رفع نواقص توسط دانشجو

گام سوم:بررسی و تایید کارشناس امتحانات(خانم رودی)

  1. اعمال تبصره ماده ۱۶/۱۸
  2. تعیین تمدید های مورد نیاز برای پروژه/کارآموزی یا سمینار/پایان نامه
  3. بررسی نمرات ناتمام

گام چهارم:تایید کارشناس گروه/ تحصیلات تکمیلی(خانم جورابلو)

  1. بررسی و انطباق کارنامه تحصیلی با چارت درسی

گام پنجم:تایید کارشناس کمیسیون موارد خاص (آقای فدایی(مقطع ارشد)- خانم جورابلو(مقطع کاردانی و کارشناسی) – هم چنین تایید کارشناس کتابخانه و آزمایشگاه

  1. بررسی سنوات تحصیلی-مشروطی و مرخصی های مجاز
  2. بررسی بدهی به کتابخانه و آزمایشگاه

گام ششم:تایید کارشناس نظام وظیفه وخوابگاه

  1. بررسی وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
  2. بررسی بدهی به خوابگاه

گام هفتم:تایید امور مالی (خانم مطهری)

  1.  تسویه مالی دانشجو بررسی می شود.

گام هشتم:تایید نهایی مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی(خانم کیفری)

  1. صورتجلسه تسویه حساب جهت صدور مدرک تحصیلی تحویل واحد فارغ التحصیلی می گردد.

(راهنمای ثبت درخواست در سامانه اتوماسیون)

گام اول:پس از ورود به پنل کاربری خود، در سمت چپ بالای صفحه روی عکس پاکت نامه کلیک کرده و از این طریق وارد کارتابل اتوماسیون اداری خود می شوید.

گام دوم:کلیک روی گزینه ارسال نامه داخلی جدید

گام سوم:از قسمت مسیر گردش کار،فرم درخواست تسویه حساب(فارغ التحصیلی) مربوط به رشته خود را انتخاب نمایید.

گام چهارم:اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و ارسال را بزنید.

پس از ارسال درخواستتان به مسئولین مربوطه ارجاع داده می شود و شما می توانید از طریق اتوماسیون اداری پیگیری های لازم را انجام دهید.